voiei! pakko tunnustaa, koulukiireiden ynnä muiden takia blogin päivitys on jäänyt, jo 9 päivää kirjoittamatta, hui !

mutta nyt ainakin omaksi ilokseni voin kertoa, että paino on tippunut ! vasta vaivaiset 1-2 kg, mutta silti, se kuitenkin on. Vaakamme on vähän hankala aina välillä, näyttää mitä milloinkin.. Tai sitten oma painoni heittelee päivän mittaan aika paljon.  Ehkä molempia. :D

En muuten mihinkään laittanut ylös mitään mittoja, painoa tai mitään, mutta selvennykseksi, lähtöpaino oli suunnilleen 64,4-64,9 välillä. Tavoitteena olisi ainakin tuo 60, siihen jos joskus pääsisi.. (: Tulin muuten myös siihen tulokseen, että tuolla painolla ei loppujenlopuksi ole niin väliä, näen itsestäni jo nyt, että olen ehkä saattanut hieman laihtua, peilikuva kertoo, vaikka vaaka ei sitä näyttäisikään..

Yksi todiste pienenemisestä on se, että joskus yli vuosi tekemäni vanhojentanssipuku on nyt minulle sen verran iso, että sitä on pakko kaventaa.. Olen aivan varma, että silloin mekko oli sopiva ! ja että olen ollut silloin laihempi kuin nyt, mutta hmmn.. en sitten tiedä. :D

Hyvin on siis alkanut menemään, muutamia pikkuisia epsahduksia lukuunottamatta.. Karkista ja suklaasta olen pysynyt erossa, muuta mättöä olen syönyt ehkä päivänä-parina... Ja silloinkin vain, jos olen kuluttanut suht paljon. <:
Tänään kyllä kävin mäkkiläskeilemässä, kiitos pelikaverit, huijas mut sinne säbäturnauksen jälkeen ! Mutta tuo annettakoon anteeksi, tänään oli siis salibandyturnaus. Ja Huomennakin on, joten eiköhän sitä tule hieman kulutettuakin.. (:

Muuten, poikaystävänikin on päättänyt ihan oikeasti laihduttaa.. Hän käsittääkseni edistyy minua paremminkin, käy usein lenkillä eikä syö paljon mitään. :D Hänellä kai onkin enemmän pudotettavaa, joten se saattaa olla ainakin aluksi helpompaa, mutta odottakaas, kyllä minä vielä sen kiinni saan.. :'D
Ja pakko myöntää, että painonsa putoamisen alkaa jo huomata, ja voin todellakin kertoa että pidän näkemästäni.. <;

Sittenvielä, biisi, jonka tajusin olevan sanoituksiltaan minulle aiiika lailla sopiva. nam. :

Radiohead - creep